Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/742
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіш, Галина Вікторівна-
dc.contributor.authorКоваль, Олександр Дмитрович-
dc.contributor.authorКоваль, Людмила Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-02-03T08:12:24Z-
dc.date.available2015-02-03T08:12:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКіш, Г. В. Розвиток фестивального туризму як туристичного продукту : (на прикладі Закарпатської області) [Текст] / Г. В. Кіш, О. Д. Коваль, Л. О. Коваль // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Географія. Землеустрій. Природокористування / відп. ред. С.Поп. – Ужгород : Говерла, 2013. – Вип. 1. – С. 190–195. – Бібліогр.: с. 195 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/742-
dc.descriptionThe article deals with the essence of tourism, allocated on of its lines – festival tourism. The structure on the subject of festival tourism in Transcarpathia is analyzed. Dynamics and allocation of festival tourism in different regions of Transcarpathia are identified. Perspective festival tourism destinations are highlighted. The influence of seasonal factor on the festival tourism is defined. Key words: tourism, tourism kinds, festival tourism, seasonal factor.uk
dc.description.abstractРозглянуто сутність туризму, виділено один з його напрямків – фестивальний туризм. Проаналізовано структуру фестивального туризму Закарпаття за те- матикою. Визначено динаміку та розподіл фестивального туризму по районах Закарпатської області за останні роки. Виділено перспективні дестинації фес- тивального туризму. Визначено рівень впливу сезонного фактору на розвиток фестивального туризму. Ключові слова: туризм, види туризму, фестивальний туризм, сезонний фак- тор.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesГеографія. Землеустрій. Природокористування;-
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectвиди туризмуuk
dc.subjectфестивальний туризмuk
dc.subjectсезонний факторuk
dc.titleРозвиток фестивального туризму як туристичного продукту : (на прикладі Закарпатської області)uk
dc.title.alternativeDevelopment of festival tourism (the example of Transcarpathia)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Географія. Землеустрій. Природокористуваня Випуск 1 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.