Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74464
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКрупнова, А.-
dc.date.accessioned2025-06-13T08:53:11Z-
dc.date.available2025-06-13T08:53:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКрупнова А. Система суб’єктів адміністративно-правового забезпечення інформаційної безпеки в Україні / А. Крупнова // Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага – Ужгород, 2024. – Т. 2. Вип. 83. – С. 277 – 287 . – Бібліогр.: 286 – 287 с. (25 назв). URL http://visnyk-pravo.uzhnu.edu.ua/article/view/310044/301425uk
dc.identifier.issn2307-3322-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74464-
dc.description.abstractУ статті, на основі аналізу чинного законодавства, наявних наукових, публіцистичних та методичних джерел, з’ясовано зміст системи суб’єктів адміністративно-правового забезпечення інформаційної безпеки в Україні. Запропоновано під системою суб’єктів адміністративно-правового забезпечення інформаційної безпеки розуміти сукупність органів законодавчої, виконавчої та судової влад, державних, громадських та інших організацій і об’єднань, громадян, які можуть брати участь в адміністративно-правовому забезпеченні інформаційної безпеки відповідно до законодавства, що регламентує відносини у сфері інформаційної безпеки. Встановлено, що система суб’єктів адміністративно-правового забезпечення інформаційної безпеки містить у собі широке коло структур як державної, так і недержавної приналежності. Перша група (державні суб’єкти) – представлена державою в особі Президента України, законодавчих, виконавчих і судових органів, які маючі різну компетенцію в сфері адміністративно-правового забезпечення інформаційної безпеки виконують в ній ключові завдання та функції. Другу групу (недержавні суб’єкти) можна поділити на дві підгрупи. До першої віднесено суспільство в особі юридичних осіб, а саме: комерційні компанії та недержавні організації (освітні заклади, дослідницькі інститути, науково-аналітичні центри тощо). До другої – фізичних осіб (громадян), які можуть безпосередньо брати участь у забезпеченні інформаційної безпеки, в особі фахівців, експертів, консультантів з інформаційної безпеки тощо.Запропоновано: включити всіх недержавних суб’єктів до механізму реалізації мети та завдань Стратегії інформаційної безпеки; якомога ширше використовувати можливості недержавних суб’єктів у розглянутій сфері, а тому активізувати залучення громадян, громадських об’єднань, організацій тощо до вирішення проблеми забезпечення інформаційної безпеки; у структурі Ради національної безпеки і оборони України створити Міжвідомчу комісію із забезпечення інформаційної безпеки.uk
dc.description.abstractBased on the analysis of current legislation, available scientific, journalistic and methodological sources, the article clarifies the content of the system of subjects of administrative and legal support of information security in Ukraine. It is proposed that the system of subjects of administrative and legal support of information security should be understood as a set of legislative, executive and judicial authorities, state, public and other organizations and associations, and citizens who may participate in administrative and legal support of information security in accordance with the legislation regulating relations in the field of information security.It is established that the system of subjects of administrative and legal support of information security includes a wide range of structures of both state and non-state affiliation. The first group (state entities) is represented by the State represented by the President of Ukraine, legislative, executive and judicial bodies, which, having different competencies in the field of administrative and legal support of information security, perform key tasks and functions in it. The second group (non-state actors) can be divided into two subgroups. The first one includes society represented by legal entities, namely, commercial companies and non-governmental organizations (educational institutions, research institutes, research and analytical centers, etc.) The second group includes individuals (citizens) who may be directly involved in ensuring information security, represented by specialists, experts, information security consultants, etc.It is proposed to: include all non-state actors in the mechanism for implementing the goals and objectives of the Information Security Strategy; make the widest possible use of the capabilities of non-state actors in this area, and therefore intensify the involvement of citizens, public associations, organizations, etc. in solving the problem of information security; create an Interagency Commission on Information Security within the structure of the National Security and Defense Council of Ukraine.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПраво;-
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectсуб’єктиuk
dc.subjectадміністративно-правове забезпеченняuk
dc.subjectінформаційна безпекаuk
dc.subjectнаціональна безпекаuk
dc.subjectзахист інформаціїuk
dc.subjectінформаційні відносиниuk
dc.subjectsystemuk
dc.subjectsubjectsuk
dc.subjectadministrative and legal supportuk
dc.subjectinformation securityuk
dc.subjectnational securityuk
dc.subjectinformation protectionuk
dc.subjectinformation relationsuk
dc.titleСистема суб’єктів адміністративно-правового забезпечення інформаційної безпеки в Україніuk
dc.title.alternativeThe system of subjects of administrative and legal support of information security in Ukraineuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право Випуск 83. Том 2. - 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
309891-Текст статті-715991-1-10-20240812.pdf360.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.