Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74577
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБартош, Олена-
dc.contributor.authorТафій, Іван-
dc.date.accessioned2025-06-20T07:39:10Z-
dc.date.available2025-06-20T07:39:10Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationБартош О., Тафій І. Глобалізація та вплив глобальної культури споживання на глобальну ідентичність. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2025. Вип. 1 (56). С.23–26. DOI: https://doi.org/10.24144/2524-0609.2025.56.23-26uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74577-
dc.description.abstractГлобальна ідентичність є важливим явищем, оскільки відображає важливість, яку люди надають світовій спільноті, переплітається з різними діями окремих людей. Глобалізація справила значний вплив на трансформацію суспільств із єдиного або переважно регіонального утворення до спільного культурного. Динаміка людства зараз формується глобальними рухами спільних ідей, продуктів і людей, які прагнуть споживати продукти та послуги, доступні по всьому світу. Збільшення всесвітнього обміну інформацією, медіа, мистецтвом і культурою між людьми породило нове, більш-менш однорідне міжкультурне розуміння між людьми в усьому світі. По суті, це нове культурне розуміння, яке замінює місцеві культурні традиції на користь спільної глобальної культури, тобто глобальної культури споживання. Мета статті: розглянути зростаючу роль та вплив глобальної культури споживання на глобальну ідентичність. Методи наукового пошуку: аналіз та узагальнення наукової літератури для з’ясування підходів до визначення понять «глобалізація», «глобальної культури споживання», «ландшафти споживання»; теоретичне узагальнення для формулювання висновків щодо впливу глобальної культури споживання на глобальну ідентичність. Глобалізація не тільки прискорює потік капіталу та товарів, але й спричинює гомогенізацію ідей, інформації, людей і культур у всьому світі, що розширює міжкультурний вплив людей на інтелектуальні, соціальні та мистецькі елементи інших культур у формі медіа, символів, метафор тощо.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «УжНУ»uk
dc.subjectвплив, глобалізація, глобальна ідентичність, культура споживанняuk
dc.titleГлобалізація та вплив глобальної культури споживання на глобальну ідентичністьuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bartosh, tafii.pdf336.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.