Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75862
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDunaievska, Olha-
dc.contributor.authorStupenko, Maria-
dc.contributor.authorLevchenko, Zinaida-
dc.contributor.authorVolhina, Svitlana-
dc.date.accessioned2025-07-28T12:06:29Z-
dc.date.available2025-07-28T12:06:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationCritical and creative thinking development tools under war conditions: EFL classroom online mode / O. Dunaievska, M. Stupenko, Z. Levchenko, S. Volhina // Сучасні дослідження з іноземної філології: збірник наукових праць/ голов. ред. М. П. Фабіан. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика» - 2023. – Вип. 2(24). – С. 304-316. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 313-315 (24 назви).uk
dc.identifier.issn2617-3921-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75862-
dc.description.abstractThe paper deals with the issue of EFL teaching under conditions of war and with provoking learners to develop and improve the skills of critical as well as creative thinking. To the priorities of the paper belong the outlining of the teaching tools and shaping peculiarities of their application under conditions of unstable internet connection and inability to join the tutorial being under war conditions. The article offers an assessment of the tools to use in EFL classes for undergraduate students of the Law school based on the responses of the learners provided within two questionnaires conducted in the academic years 2021–2022 and 2022–2023. Among the most effective tools are those of a predominantly digitalised nature that enables to launch the skills of problem-solving regardless of the place of residence and the electric power blackout schedules. The respondent’s points of view are crucial as far as the efficacy of the tools named by them is concerned. The relation of the tools mentioned by the respondents, as the most effective ones to the development of critical thinking and creative thinking skills, is described and their influence is explained. The paper offers the 3-staged approach to acquiring critical thinking skills while dealing with different educational tasks. The impact of the tools mentioned by the respondents on acquiring creative thinking skills is elicited. The article draws special attention to the correspondence of M-O-V-E approach to the formation of professional vocabulary in combination with FLIPPed classroom and the EFL teaching concept postulated by the Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment, supporting the same principles of life-long learning and sustainable education grounding on the high standard of teaching strategy as those adhered to in the paper.uk
dc.description.abstractУ роботі розглянута проблематика викладання англійської мови як іноземної в умовах військових дій та спонукання студентів до розвитку і вдосконалення їх навичок критичного й креативного мислення. До пріоритетів визначених у роботі належать окреслення навчальних засобів та виокремлення особливостей їх застосування за умов нестабільного інтернет-зв’язку та відсутності можливості приєднатися до заняття в умовах активної фази війни. У статті пропонується оцінка засобів, що використовуються на занятті з англійської мови як другої іноземної під час її викладання студентам-юристам з опорою на результати двох опитувань, проведених у 2021–2022 та 2022–2023 навчальних роках. Серед найефективніших засобів були перераховані першочергово інструменти диджіталізованого характеру, а відтак ті, котрі дозволяють спонукати до формування та подальшого розвитку навичок дій та знаходження рішень у проблемних ситуаціях, не зважаючи на місце проживання та графік відключень електроенергії. У дослідженні надано опис та пояснено зв’язок засобів, що вважалися респондентами найбільш ефективними для розвитку професійних навичок та критичного й креативного мислення. У роботі запропоновано триетапний підхід до набуття навичок критичного мислення під час виконання різноманітних завдань; зазначено особливості впливу перерахованих респондентами засобів навчання на розвиток креативного мислення. Окрема увага у роботі приділена відповідності підходу до формування професійного вокабуляру за допомогою методу «M-O-V-E» та використання принципу «FLIPPed classroom» («перевернуте навчання» чи авт. «деполяризоване навчання» разом з концептомб розкритим у Загальноєвропейських рекомендаціях для викладання, вивчення та оцінювання знань іноземних мов. З’ясовано, що останні постулюють той самий принцип тривалого навчання та невимушеної самодостатньої освіти, (заснованої на високостандартизованій стратегії), котрі й слугували стимулом створення даної роботи.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.subjectcreative thinkinguk
dc.subjectFLIPped Classuk
dc.subjectProblem-based learninguk
dc.subjectEFL teachinguk
dc.subjectlegal careeruk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectкреативне мисленняuk
dc.subjectFLIPped Class «деполяризоване навчання»uk
dc.subjectпроблемне навчанняuk
dc.subjectвикладання англійської мови як іноземноїuk
dc.subjectюридична кар’єраuk
dc.titleCritical and creative thinking development tools under war conditions: efl classroom online modeuk
dc.title.alternativeЗасоби розвитку критичного та креативного мислення в умовах війни: англійська мова (іноземна) в режимі онлайнuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2023 / Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 2 (24)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Critical and creat.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.