Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75883
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ронай, Леррі Мерабійович | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-28T16:47:40Z | - |
dc.date.available | 2025-07-28T16:47:40Z | - |
dc.date.issued | 2022-07-08 | - |
dc.identifier.isbn | 978-2-37467-144-4 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75883 | - |
dc.description.abstract | В епоху М. Горті відносини держави і церков були чи не найглибшими у сфері освіти і виховання. У період угорського революційного процесу було поставлено за мету відокремити церкви від навчальних закладів, і як нам відомо, у 1848 році, Йожеф Етвош, Міністр релігії та народної освіти, подав пропозицію до Національних зборів, яка, хоч і визнавала право конфесій на утримання шкіл, містила бажання створити нові спільні муніципальні школи. У результаті дебатів, депутати винесли рішення, що навіть перевищило пропозиції уряду, відповідно якого, дозволялася лише діяльність державних спільних шкіл. Хоча, згодом це рішення було скасовано, а Верхня палата зняла законопроект з порядку денного, із дебатів було зрозуміло, що більшість у Палаті представників виступала за розділення церков і школи. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.title | Питання освіти у відносинах держави і церков в епоху М. Горті | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри історії Угорщини та європейської інтеграції |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези Ронай Л.М..pdf | 629.9 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.