Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75883
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРонай, Леррі Мерабійович-
dc.date.accessioned2025-07-28T16:47:40Z-
dc.date.available2025-07-28T16:47:40Z-
dc.date.issued2022-07-08-
dc.identifier.isbn978-2-37467-144-4-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75883-
dc.description.abstractВ епоху М. Горті відносини держави і церков були чи не найглибшими у сфері освіти і виховання. У період угорського революційного процесу було поставлено за мету відокремити церкви від навчальних закладів, і як нам відомо, у 1848 році, Йожеф Етвош, Міністр релігії та народної освіти, подав пропозицію до Національних зборів, яка, хоч і визнавала право конфесій на утримання шкіл, містила бажання створити нові спільні муніципальні школи. У результаті дебатів, депутати винесли рішення, що навіть перевищило пропозиції уряду, відповідно якого, дозволялася лише діяльність державних спільних шкіл. Хоча, згодом це рішення було скасовано, а Верхня палата зняла законопроект з порядку денного, із дебатів було зрозуміло, що більшість у Палаті представників виступала за розділення церков і школи.uk
dc.language.isoukuk
dc.titleПитання освіти у відносинах держави і церков в епоху М. Гортіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри історії Угорщини та європейської інтеграції

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези Ронай Л.М..pdf629.9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.