Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76019
Название: | Використання проблемних ситуацій у формуванні компетентності у говорінні на практичних заняттях з англійської мови |
Другие названия: | The use of problem situations in the formation of competence in speaking in practical English language classes |
Авторы: | Гладка, Ірина Сергіївна Романюк, Вікторія Леонідівна |
Ключевые слова: | проблемні ситуації, обговорення, тема, мотивація, студенти, знання, уміння, problem situations, discussion, topic, motivation, students, knowledge, skills |
Дата публикации: | 2023 |
Издательство: | Видавничий дім "Гельветика" |
Библиографическое описание: | Гладка І. C. Використання проблемних ситуацій у формуванні компетентності у говорінні на практичних заняттях з англійської мови / І. С.Гладка, В. Л. Романюк // Сучасні дослідження з іноземної філології: збірник наукових праць/ голов. ред. М. П. Фабіан. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика» - 2023. – Вип. 2(24). – С. 283-293. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 292-293 (13 назв). |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена питанню застосування проблемних ситуацій у процесі формування компетнтності у говорінні на практичних заняттях з англійської мови. В статті висвітлено характерні риси, особливості та види проблемних ситуацій, що застосовуються для формування компетентності у говорінні, а також охарактеризовано основні вимоги, правила і способи створення та застосування проблемних ситуацій. Проаналізовано внесок науковців у розвиток технології проблемного навчання, зокрема використання проблемних ситауцій. Докладно описано застосування проблемних ситуацій в процесі вивчення теми, а також технологію та їх опрацювання студентами. Увага приділена використанню різних прийомів проблемного навчання при проведенні занять з англійської мови. Наведено приклади проблемних ситуацій для формування іншомовної компетентності в говорінні студентів-філологів. Доведено ефективність та доцільність використання проблемних ситуацій у формуванні говоріння студентів 1 курсу. Проблемні ситуації є ефективним інструментарієм, що застосовується з метою узагальнення отриманих знань і вмінь при дослідженнях, що базуються на фактах реального життя. Проблемні ситуації є достатньо гнучким та універсальним інструментом для досягнення цілей різного рівня складності незалежно від обраної теми. Проблемні ситуації є сприятливим майданчиком для покращення практичних навичок у говорінні. Використання проблемних ситуацій на практичних зананяттях з англійської мови підвищує мотивацію студентів до вивчення предмету, а також сприяє покращенню The article is devoted to the issue of the implementation of problem situations in the process of formation of competence in speaking in practical classes of the English languahe. The article highlights the characteristic features, kinds and types of problem situations used for the formation of competence in speaking, and also describes the main requirements, rules and methods of creating and applying problem situations. The contribution of scientists to the development of problem-based learning technology is analyzed. The application of problem situations in the process of studying the topic, as well as technology and their processing by students, are described in detail. Attention is paid to the use of various methods of problem-based learning when conducting English language classes. Examples of problematic situations for the formation of foreign language competence in the speech of philology students are given. The effectiveness and expediency of using problem situations in the formation of speech of students of the 1st year has been proven. Problem situations are an effective tool used to generalize the acquired knowledge and skills during research based on real life facts. Problem situations are a sufficiently flexible and universal tool for achieving goals of different levels of complexity, regardless of the chosen topic. Problem situations are a favorable platform for improving practical skills in speaking. The use of problem situations in English lessons increases students' motivation to study the subject, and also contributes to improving the quality of acquired knowledge and skills. The advantages of using the method of problem situations are the possibility of a comprehensive consideration of the problem with the involvement of material from various topics. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76019 |
ISSN: | 2617-3921 |
Располагается в коллекциях: | 2023 / Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 2 (24) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Викорис. пробл.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.