Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76045
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХанас, Уляна-
dc.contributor.authorЗінько, Роман-
dc.contributor.authorБілик, Оксана-
dc.date.accessioned2025-08-02T06:06:04Z-
dc.date.available2025-08-02T06:06:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationУляна Ханас, Роман Зінько, Оксана Білик Класифікація методів навчання з використанням механізму почленної диз’юнкції. Педагогічний дискурс: збірник наукових праць. / гол. ред. І.М. Шоробура. Хмельницький: ХГПА, 2014. Випуск 17. С.75-82uk
dc.identifier.issn2313-8769-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76045-
dc.description.abstractПроблема класифікації методів дослідження залишається актуальною, оскільки дозволяє проаналізувати потенціал кожного методу та визначити шляхи його вдосконалення, подальшого розвитку та впровадження. Багато підходів до класифікації методів дослідження пояснюються складністю об'єкта дослідження та серйозністю завдань, які ставлять суспільство перед сучасною професійною школою. Для класифікації методів дослідження пропонується використовувати механізм почленних диз'юнкцій, що дозволить враховувати ширший ряд ознак різних методів дослідження. Для цього проводиться систематизація основних відомих методів дослідження. Ця систематизація методів містить різні форми множини описів, які описують їх відповідними категоріями та іменованими об'єктами. Об'єкти визначають вагомість опису та можуть розташовуватися в лінійному ряду відповідно до зростання або зменшення величини вагомості опису. Далі будується таблиця, яка відображає зв'язок між областю локалізації описів та предметними змінними. Із загального обсягу ознак у домінантній множині визначають ознаки, які можна охарактеризувати за критерієм, наприклад, рівня активності студента. Предикат, який описує класифікаційні зв'язки між методами дослідження, матиме характеристичний вид. Якщо сформувати перехідну функцію від предметної області до локальних областей класифікаційних ознак за іншим критерієм, наприклад, за домінантним методом переходу до змісту, предикат мутуватиме. Візуалізація запропонованої класифікації за підрахунками зберігає інформативність при поданні багатовимірної інформації у зручному для людського сприйняття вигляді, спрощує сприйняття такої класифікації та акцентує увагу на її особливостях. Запропоновано новий метод класифікації методів дослідження з використанням механізму почленних диз'юнкцій, який дозволить врахувати ширший ряд ознак різних методів дослідження.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХмельницька гуманітарно-педагогічна академіяuk
dc.subjectкласифікації методів дослідження, механізм почленних диз'юнкцій, графи, візуалізаціяuk
dc.titleКласифікація методів навчання з використанням механізму почленної диз’юнкціїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.