Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76336
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКанюк, Олександра Любомирівна-
dc.contributor.authorКіш, Надія Василівна-
dc.date.accessioned2025-08-13T13:50:59Z-
dc.date.available2025-08-13T13:50:59Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКанюк, О. Л. Використання інтерактивних технологій у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням / О. Л. Канюк, Н. В. Кіш // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: О. Бартош (голов. ред.), І. Козубовська, та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2025. –Вип. 1 (56). – С. 65–68. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 67–68 (6 назв)uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76336-
dc.description.abstractУ статті досліджено використання інтерактивних технологій у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням, що є актуальним у контексті модернізації освітнього процесу та адаптації до сучасних вимог ринку праці. Проаналізовано основні інтерактивні методи, зокрема метод проєктів, рольові ігри, дебати, кейс-стаді та використання мультимедійних засобів, їхню ефективність у формуванні комунікативних компетенцій майбутніх фахівців. Окрему увагу приділено теоретичним засадам інтерактивного навчання, розглянуто основні концепції та дослідження вітчизняних і зарубіжних науковців у цій сфері. Проаналізовано переваги інтерактивних методів перед традиційними, зокрема їхню роль у підвищенні мотивації студентів, активізації навчального процесу та розвитку професійно орієнтованих мовних навичок. Мета статті – дослідити вплив інтерактивних технологій на ефективність викладання іноземної мови за професійним спрямуванням, виявити перспективи подальшого розвитку їх використання та застосування. Методи дослідження: аналіз наукових джерел, порівняльний метод, метод синтезу та узагальнення. Практичне значення дослідження полягає у можливості адаптації інтерактивних технологій у навчальних програмах закладів вищої освіти для покращення мовної підготовки здобувачів освіти.uk
dc.description.abstractThe article explores the use of interactive technologies in teaching a foreign language for professional purposes, which is particularly relevant in the context of modernizing the educational process and adapting to contemporary labor market demands. The study analyzes key interactive methods, including the project-based method, role-playing, debates, case studies, and the use of multimedia tools, as well as their effectiveness in developing the communicative competencies of future professionals. Special attention is given to the theoretical foundations of interactive learning, reviewing key concepts and studies by both domestic and foreign scholars in this field. The advantages of interactive methods over traditional ones are analyzed, particularly their role in increasing student motivation, enhancing the learning process, and developing profession-oriented language skills. The article aims to investigate the impact of interactive technologies on the effectiveness of foreign language teaching in professional education, as well as to identify prospects for their further development and application. Research methods applied: analysis of scientific sources, comparative approach, synthesis method, and generalization method. The practical significance of the study lies in the possibility of adapting interactive technologies into the curricula of higher education institutions to improve students’ language training. Further research in this area may be aimed at expanding the use of digital technologies in teaching foreign languages. Of particular interest are the possibilities of using artificial intelligence, augmented and virtual reality to simulate professional situations and improve interactive learning. Another important area is the study of the adaptation of interactive methods for distance education and their impact on the level of learning material.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectіноземна мова за професійним спрямуваннямuk
dc.subjectметоди навчанняuk
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk
dc.subjectinteractive technologiesuk
dc.subjectforeign language for professional directionuk
dc.subjectteaching methodsuk
dc.subjectcommunicative competenceuk
dc.titleВикористання інтерактивних технологій у викладанні іноземної мови за професійним спрямуваннямuk
dc.title.alternativeUse of interactive technologies in teaching a foreign language for professional purposesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2025 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1(56)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf350.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.