Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76352
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKrasnov, Oleksandr-
dc.date.accessioned2025-08-14T09:01:23Z-
dc.date.available2025-08-14T09:01:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationKrasnov, O. The development of business education in Ukraine (1991-2025): andragogical approach / O. Krasnov // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: О. Бартош (голов. ред.), І. Козубовська, та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2025. –Вип. 1 (56). – С. 96–100. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 95–100 (18 назв)uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76352-
dc.description.abstractThe relevance of the problem of applying an andragogical approach to the study of the content and prospects for the development of business education in Ukraine is determined by the current socio-economic and socio-cultural realities of Ukrainian society, as well as globalization trends in the world educational space. Because of this, the formation and development of business education seems to be a natural result of socio-economic, sociocultural, and personal synergistic processes in the overall development of the education sector of our country. The purpose of the article is to substantiate the main principles of the andragogical approach to analyze the process of development of business education in Ukraine during the period of independence. To achieve this purpose, a set of scientific research methods was used: analysis of scientific sources, synthesis of scientific ideas of national and foreign researchers, comparison of their theoretical statements, classification of the principles of lifelong learning, modelling of educational processes based on modern andragogy, extrapolation of general theoretical considerations to the problem of development of national business education. The study found that national business education is based and developed on the principles of the andragogical approach, and therefore the principles of lifelong learning and their reflection in the business education system in Ukraine are identified: new basic knowledge and skills for everyone; increased investment in human resources; innovative teaching and learning methods; a new system of education assessment; the development of mentoring and counselling; bringing education closer to the place of residence. Three main forms of business education are presented: formal, non-formal, and informal.uk
dc.description.abstractАктуальність проблеми застосування андрагогічного підходу до вивчення змісту та перспектив розвитку бізнес-освіти в Україні визначається сучасними соціально-економічними та соціокультурними реаліями українського соціуму, а також глобалізаційними тенденціями у світовому освітньому просторі. З огляду на це становлення й розвиток бізнес-освіти видається закономірним результатом соціально- економічних, соціокультурних та особистісних синергетичних процесів в загальному розвитку сфери освіти нашої держави. Мета статті полягає в обґрунтуванні провідних засад андрагогічного підходу для аналізу процесу розвитку бізнес-освіти в Україні періоду незалежності. Для реалізації означеної мети використовувався комплекс наукових методів дослідження: аналізу наукових джерел, синтезу наукових ідей вітчизняних та зарубіжних дослідників, порівняння їхніх теоретичних викладок, класифікації принципів організації освіти упродовж життя, моделювання освітніх процесів на засадах сучасної андрагогіки, та екстраполяції загальнотеоретичних міркувань на проблему розвитку вітчизняної бізнес-освіти. У процесі дослідження встановлено, що вітчизняна бізнес-освіта ґрунтується й розвивається на засадах андрагогічного підходу, у зв’язку з чим визначено принципи здійснення освіти упродовж життя та їх відображення у системі бізнес-освіти в Україні: нові базові знання і навички для всіх; збільшення інвестицій в людські ресурси; інноваційні методики викладання й навчання; нова система оцінки отриманої освіти; розвиток наставництва й консультування; наближення освіти до місця проживання. Представлено три основні форми бізнес-освіти: формальну (представлену у системі бізнес-освіти економічними напрямами підготовки фахівців та бізнес- школами у вітчизняних університетах), неформальну (складається з сертифікованих курсів, віртуальних семінарів, вебінарів, тренінгів тощо) та інформальну (основою якого є індивідуальна пізнавальна діяльність всіх субʼєктів бізнес-освіти). Відзначено, що сучасні моделі бізнес-освіти активно використовують саме неформальний складник неперервної освіти, оскільки він сприяє реалізації комунікацій між учасниками освітнього процесу, та передбачає різні форми освітньої мобільності, поїздки і подорожі, відвідання бізнес- установ.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectandragogyuk
dc.subjectlifelong educationuk
dc.subjectbusiness educationuk
dc.subjectemergenceuk
dc.subjectknowledge economyuk
dc.subjectандрагогікаuk
dc.subjectнеперервна освітаuk
dc.subjectбізнес-освітаuk
dc.subjectемерджентністьuk
dc.subjectекономіка знаньuk
dc.titleThe development of business education in Ukraine (1991–2025): andragogical approachuk
dc.title.alternativeРозвиток бізнес-освіти в Україні (1991–2025 рр.): андрагогічний підхідuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2025 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1(56)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
THE DEVELOPMENT OF BUSINESS EDUCATION IN UKRAINE (1991-2025).pdf364.24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.