Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76378
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадченко, Марина Ігорівна-
dc.contributor.authorПрожога, Ірина Валентинівна-
dc.date.accessioned2025-08-14T17:13:08Z-
dc.date.available2025-08-14T17:13:08Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationРадченко, М. І. Особливості соціально-психологічного стану студентів ЗВО в умовах змішаного навчання / М. І. Радченко, І. В. Прожога // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: О. Бартош (голов. ред.), І. Козубовська, та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2025. –Вип. 1 (56). – С. 188–191. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 190–191 (8 назв)uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76378-
dc.description.abstractПроаналізовано соціально-психологічні особливості самопочуття студентів у контексті змішаного навчання. Даний формат передбачає поєднання традиційних занять у аудиторії з дистанційною формою навчання, що відкриває нові освітні можливості, але водночас створює специфічні виклики для емоційного та соціального стану молоді. Особливості організації змішаного навчання можуть спричиняти підвищений рівень стресу та ризик емоційного вигорання, особливо серед першокурсників та студентів другого курсу, які знаходяться у процесі адаптації до навчального середовища закладів вищої освіти. Крім того, зміни в характері міжособистісних взаємин можуть знижувати рівень соціальної підтримки та послаблювати відчуття приналежності до академічної спільноти. Враховуючи це, дослідження соціально- психологічного самопочуття студентів набуває значної актуальності для покращення освітнього процесу та формування ефективних психологічних стратегій підтримки. Наведено підсумки проведеного на початку та наприкінці парного семестру 2024 року дослідження соціально-психологічного самопочуття студентів 2-го, 3-го та 4-го курсів факультету психології, комунікацій та перекладу КАІ. Мета дослідження – виявити особливості соціально-психологічного самопочуття студентів гуманітарного профілю за умов змішаного навчання, описати ключові проблеми, з якими стикаються студенти, а також розробити рекомендації для поліпшення їхнього емоційного комфорту та соціальної адаптації. Застосовано комбінацію кількісних та якісних дослідницьких підходів: кількісний аналіз результатів опитувань та якісний аналіз фокус-груп, які дозволили детальніше зрозуміти емоційні переживання студентів і специфіку їхньої соціальної взаємодії. Практична значущість статті полягає у визначенні факторів, які суттєво впливають на соціально-психологічне самопочуття студентів у змішаному форматі навчання. Доведено необхідність запровадження спеціальних заходів підтримки, особливо для студентів молодших курсів, серед яких психологічний супровід, використання технік емоційної саморегуляції та відповідне коригування освітнього процесу відповідно до індивідуальних особливостей адаптації здобувачів вищої освіти.uk
dc.description.abstractThe article researches specific aspects of the socio-psychological condition of students engaged in blended learning. Blended learning integrates traditional classroom instruction with online educational activities, offering students expanded possibilities for knowledge acquisition while simultaneously introducing unique sociopsychological challenges. The study emphasizes that blended learning environments can trigger stress and emotional exhaustion, particularly among first- and second-year students who have yet to fully adapt to higher education settings. Modifications in interpersonal interactions might negatively impact students' perception of social support and their sense of belonging within the academic community. The study analyzes the socio-psychological condition of students in their second, third, and fourth years at the Faculty of Psychology, Communications, and Translation at KAI, comparing data from the start and the conclusion of the even semester in 2024. The article aims to explore the socio-psychological characteristics of students majoring in humanities during blended learning, identify significant issues they encounter, and propose practical recommendations to enhance their emotional well-being and social adjustment. Quantitative analysis was utilized to interpret the collected data, whereas focus groups with students allowed an in-depth understanding of their emotional experiences and distinctive aspects of social interactions. The practical outcomes of the study include the identification of critical factors impacting students' socio-psychological condition in blended learning settings and emphasizing the necessity for enhanced support for lower-year students during the adaptation phase. Supportive measures include psychological counseling, implementing emotional selfregulation techniques, and structuring educational processes in alignment with the students' specific adaptation needs and perceptual characteristics.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectсоціально-психологічний станuk
dc.subjectзабезпечення психологічного благополуччяuk
dc.subjectblended learninguk
dc.subjectsocio-psychological conditionuk
dc.subjectsocial adjustmentuk
dc.subjectpsychological well-beinguk
dc.titleОсобливості соціально-психологічного стану студентів ЗВО в умовах змішаного навчанняuk
dc.title.alternativeFeatures of the socio-psychological state of higher educational students in blended learning conditionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2025 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1(56)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.