Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76404
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШостацька, Марія Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-08-15T14:49:36Z-
dc.date.available2025-08-15T14:49:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШостацька, М. О. Професійна підготовка майбутніх фахівців охорони здоров’я в системі безперервного розвитку в закладах вищої освіти Польщі / М. О. Шостацька // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: О. Бартош (голов. ред.), І. Козубовська, та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2025. –Вип. 1 (56). – С. 274–277. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 277 (5 назв)uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76404-
dc.description.abstractАктуальність даної проблеми полягає в аналізі закордонного досвіду професійної підготовки майбутніх фахівців охорони здоров’я в закладах вищої та освіти. Описано основні принципи, методи та підходи, що застосовуються у міжнародній практиці для підготовки медичних кадрів. Зокрема, акцентується увага на ефективних моделях навчання, таких як використання симуляційних технологій, малих груп та інтерактивних методик, що значно підвищують рівень практичних навичок у медичних працівників. Метою статті є вивчення професійної підготовки майбутніх фахівців охорони здоров’я в системі безперервного розвитку в закладах вищої освіти в Польщі. Методи дослідження: емпіричні (спостереження та порівняння), методи теоретичного дослідження (ретроспективний аналіз), статистичні методи дослідження. Аналізується тенденція міграції медичних кадрів та їх прагнення до професійного вдосконалення, що підкреслює важливість створення сприятливих умов для медиків в Україні. У закордонних навчальних закладах значну увагу приділяють поєднанню теоретичних знань із практичними навичками, що дозволяє студентам набувати реального досвіду у клінічній практиці під керівництвом досвідчених наставників. Використання модульної системи навчання в багатьох університетах сприяє інтеграції різних дисциплін і спеціалізацій, що дає змогу майбутнім медичним фахівцям швидко реагувати на зміни в галузі охорони здоров’я. Підвищення кваліфікації медичних працівників є обов’язковим і включає курси післядипломної освіти, сертифікаційні веб-заходи, стажування та участь у конференціях. Закордонні програми мають міжнародну спрямованість, що сприяє розвитку глобального медичного досвіду і обміну знаннями. Впровадження новітніх технологій, таких як симуляційне і дистанційне навчання, а також інтерактивні платформи, дозволяє створювати безпечне середовище для навчання складним медичним маніпуляціям. Закордонні навчальні заклади дотримуються міжнародних стандартів, що забезпечує високий рівень медичної освіти та акредитацію програм в міжнародних організаціях. Індивідуалізований підхід до навчання дозволяє здобувачам освіти отримувати знання, що відповідають їхнім кар’єрним цілям і спеціалізації.uk
dc.description.abstractThe relevance of this problem lies in the analysis of foreign experience in the professional training of future healthcare professionals in higher education institutions. The main principles, methods, and approaches used in international practice for training medical personnel are described. In particular, the focus is on effective training models, such as the use of simulation technologies, small groups, and interactive methods, which significantly increase the level of practical skills of medical workers. The aim of the article is to study the professional training of future health care professionals in the system of continuous development in higher education institutions in Poland. The following research methods were used: empirical (observation and comparison), theoretical research methods (retrospective analysis), and statistical research methods. The trend of migration of medical personnel and their desire for professional improvement is analyzed, which emphasizes the importance of creating favorable conditions for doctors in Ukraine. In foreign educational institutions, considerable attention is paid to combining theoretical knowledge with practical skills, which allows students to gain real experience in clinical practice under the guidance of experienced mentors. The use of a modular training system in many universities contributes to the integration of various disciplines and specializations, which allows future medical professionals to respond quickly to changes in the field of healthcare. Advanced training of medical workers is mandatory and includes postgraduate courses, certification web events, internships, and participation in conferences. Foreign programs have an international focus, which contributes to the development of global medical experience and knowledge exchange. The introduction of the latest technologies, such as simulation and distance learning, as well as interactive platforms, allows you to create a safe environment for learning complex medical manipulations. Foreign educational institutions adhere to international standards, which ensures a high level of medical education and accreditation of programs in international organizations. An individualized approach to education allows students to receive knowledge that meets their career goals and specialization.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectмайбутні фахівці охорони здоров’яuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectбезперервний професійний розвитокuk
dc.subjectпрофесійне вдосконаленняuk
dc.subjectєвропейські стандартиuk
dc.subjectfuture healthcare professionalsuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectcontinuous professional developmentuk
dc.subjectprofessional improvementuk
dc.subjectEuropean standardsuk
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніх фахівців охорони здоров’я в системі безперервного розвитку в закладах вищої освіти Польщіuk
dc.title.alternativeProfessional training of future health care professionals in the system of continuous development in Poland’s higher education institutionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2025 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1(56)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ.pdf398.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.