Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7977
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСурніна-Далекорей, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2016-04-26T11:42:59Z-
dc.date.available2016-04-26T11:42:59Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСурніна-Далекорей, О. Виборча система і особливості партійного рекрутування жінок у Державну Думу Російської Федерації в 90-х роках ХХ – на початку ХХІ століття [Текст] / О. Сурніна-Далекорей // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 15. – С. 109–116. – Бібліогр.: с. 116 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7977-
dc.description.abstractIn the presented article an author is concentrated on the research of reasons of that, why despite international experience proportional part of the mixed electoral system of Russia did not assist electing the greater amount of women to the Gossudarstvennaya Duma of Russian Federation in 1990s of the XX century, and also that, why Russia with beginning of 2000s supported the slow tendency of advancement of women in parliament, in comparing to other countries of region of CSE.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПолітологія. Соціологія. Філософія;-
dc.titleВиборча система і особливості партійного рекрутування жінок у Державну Думу Російської Федерації в 90-х роках XX - на початку XXI століттяuk
dc.title.alternativeElectoral system and the features of the party selection of women in the Gossudarstvennaya Duma of Russian Federation in 1990s – the beginning of the XXI centuryuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2010 / Науковий вісник УжНУ. Серія: Політологія. Соціологія. Філософія. Випуск 15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.