Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8720
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOrosová, Renáta-
dc.contributor.authorNováková, Zuzana-
dc.contributor.authorStarosta, Volodymyr-
dc.date.accessioned2016-06-23T07:28:22Z-
dc.date.available2016-06-23T07:28:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationOrosová Renáta, Nováková Zuzana, Starosta Volodymyr. Sebareflexia v príprave budúcich učiteľov // Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м.Запоріжжя, 18-25 квітня 2016 р.). Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс]. – Запоріжжя, 2016. – Вип. №1(23) / 2016. – ISSN 2223-4551. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHS3NUem45WEY0THc/viewuk
dc.identifier.issn2223-4551-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8720-
dc.description.abstractПовідомлення висвітлює можливість застосування методик саморефлексії в процесі підготовки майбутніх учителів в університеті імені Павла Йозефа Шафарика в Кошице (Словацька Республіка). Ефективним засобом реалізації саморефлексії є метод мікровикладання, який полягає в проведенні студентами фрагментів уроків з наступним обговоренням. Показано, що саморефлексія сприяє формуванню професійної компетентності майбутніх педагогів.uk
dc.language.isoskuk
dc.publisherЗапорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. – Запоріжжя, 2016uk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.titleSebareflexia v príprave budúcich učiteľovuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2016_Orosová Renáta, Nováková Zuzana, Starosta Volodymyr.pdf273.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.