Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8729
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДовгей, Оксана-
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2016-06-23T09:37:45Z-
dc.date.available2016-06-23T09:37:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПоняття «готовність до педагогічної діяльності» у наукових дослідженнях /, Оксана Довгей, Володимир Староста // Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць / Ред.кол.: В.І.Смоланка (гол. редактор) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2015. – Вип. 1 (6). – С. 107-112. – ISSN 2307-3594.uk
dc.identifier.issn2307-3594-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8729-
dc.description.abstractУ статті проведено узагальнення підходів різних авторів до трактування поняття «готовність до педагогічної діяльності». Показано, що наведені формулювання понять є взаємодоповнюючими і свідчать про багатоаспектність підходів дослідників, які виокремлюють певні особливості готовності майбутнього вчителя до професійної діяльностіuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгород: ДВНЗ «Ужгородський національний університет»uk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectготовність до педагогічної діяльностіuk
dc.titleПоняття «готовність до педагогічної діяльності» у наукових дослідженняхuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015_Dovgei Oksana_Starosta_Volodymyr_stattja.pdf335.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.