Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8755
Title: Інтегровані маркетингові комунікації: роль і значення в забезпеченні туристичного бренду регіону
Authors: Жуков, Святослав Августович
Keywords: Регіональна економіка, інтегровані маркетингові комунікації,, туристичний бренд регіону, бренд, комплекс маркетингових комунікацій
Issue Date: Jan-2015
Publisher: ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», збірник наукових праць: Моделювання регіональної економіки
Citation: Жуков С.А. Інтегровані маркетингові комунікації: роль і значення в забезпеченні туристичного бренду регіону // Моделювання регіональної економіки: збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. Стефаника, 2015
Series/Report no.: 1 (25);
Abstract: Статтю присвячено одній із важливих складових маркетингового комплексу – інтегрованим маркетинговим комунікаціям. Досліджено теоретичні і методичні проблеми формування і використання інтегрованих маркетингових комунікацій у туристичній діяльності регіону. Встановлено, що елементи інтегрованих маркетингових комунікацій взаємодіють у забезпеченні туристичного бренду регіону. Проведена оцінка можливості створення та просування туристичного бренду «Українські Карпати» на прикладі Карпатського регіону за допомогою SWOT-аналізу. Визначено інтеграційну модель формування туристичного бренду регіону.
Type: Image
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8755
ISSN: 2313-027X
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.