Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривошеїна, І.В.-
dc.date.accessioned2015-02-10T09:15:11Z-
dc.date.available2015-02-10T09:15:11Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКривошеїна, І. В. Співвідношення комерційних найменувань та торговельних марок як засобів індивідуалізації [Текст] / І. В. Кривошеїна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Право / гол. ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Гельветика, 2013. – Вип. 21. Т1№Ч.2. – С. 207–209.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/892-
dc.descriptionArticle is dedicated to the research into correlation of two main signs of individualization of participants of the civil circulation, goods and services – commercial names and trademarks. The trademarks are the most researched objects of intellectual property rights, while there are lots of scientific discussions around commercial names. That is why comparative analysis of the objects enables to research legal nature more deeply. Key words: commercial names, trademarks, signs of individualization, legal protection, comparative analysis.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню співвідношення двох основних засобів індивідуалізації учасників цивільного обігу, товарів та послуг – комерційних найменувань та торговельних марок. Торговельні марки є одними із найбільш досліджених об’єктів права інтелектуальної власності, в той час як правова природа комерційних найменувань все ще викликає дискусії. Саме тому порівняльний аналіз даних об’єктів дозволяє більш глибоко дослідити їх правову природу. Ключові слова: комерційні найменування, торговельні марки, засоби індивідуалізації, правова охорона, порівняльний аналіз.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesПраво;-
dc.subjectкомерційні найменуванняuk
dc.subjectторговельні маркиuk
dc.subjectзасоби індивідуалізаціїuk
dc.subjectправова охоронаuk
dc.subjectпорівняльний аналізuk
dc.titleСпіввідношення комерційних найменувань та торговельних марок як засобів індивідуалізаціїuk
dc.title.alternativeCorellation of commercial names and trade marks as signs of individualizationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 21, Частина 2 Том 1 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СПІВВІДНОШЕННЯ КОМЕРЦІЙНИХ НАЙМЕНУВАНЬ.pdf290.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.