Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9034
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Брила, Андрій Юрійович | - |
dc.contributor.author | Ломага, Марія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Змикало, Марина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-07-01T17:07:08Z | - |
dc.date.available | 2016-07-01T17:07:08Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Брила А. Ю. Інформатика і програмування : метод. рек. для студ. мат. факультету. Ч. 1. Лінійні та розгалужені алгоритми / А. Ю. Брила, М. М. Ломага, М. М. Змикало; ДВНЗ "Ужгородський національний університет, Мат. ф-т, Каф. системного аналізу і теорії оптимізації. – Ужгород : ПП "Інвазор", 2015. – 40 с.– Бібліогр.: с. 38 (14 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9034 | - |
dc.description.abstract | Дані методичні вказівки містять питання для самопідготовки, вимоги та зразок виконання лабораторних робіт з розробки лінійних та розгалужених алгоритмів, варіанти індивідуальних завдань різних рівнів складності для самостійної роботи. Буде корисним студентам математичного факультету для набуття навиків програмування і подальшого застосування цих навиків у власній професійній діяльності, також стане у нагоді користувачам, які прагнуть навчитися програмувати у середовищі Delphi. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ПП "Інвазор" | uk |
dc.subject | інформатика | uk |
dc.subject | програмування | uk |
dc.title | Інформатика і програмування | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Методичні рекомендації | uk |
Appears in Collections: | Навчально - методичні видання кафедри cистемного аналізу та теорії оптимізації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Методичні вказівки із завданнями до лабораторних робіт з курсу “ІНФОРМАТИКА І ПРОГРАМУВАННЯ”.pdf | 1.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.