Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/906
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвинова, Наталія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2015-02-11T06:43:20Z-
dc.date.available2015-02-11T06:43:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛитвинова, Н. А. Діагностика схильності підлітків групи ризику до вживання наркотиків [Текст] / Н. А. Литвинова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 115–119. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 119 (4 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/906-
dc.descriptionThe topicality of the material presented in the article is condutioned with the need to improve scientific research and most effective ways of social and educational drug abuse prevention among teenagers, as a prerequisite for overcoming the general crisis. Diagnostic feature of social pedagogy in the prevention of juvenile drug behavior involves the study of personality teenager, revealing his attitude to drug use and identify risk groups that need special attention from the social teacher. Diagnostic Results of drug abuse among students adolescence, discussed in the article, allows you to: identify adolescents at risk for drug use, find out the major shortcomings and opportunities specific modern practice of Drug in the educational environment. Keywords: teenage addicts, group risk, prevention, diagnosis.uk
dc.description.abstractАктуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена потребою вдосконалення та наукового пошуку найбільш ефективних шляхів соціально-педагогічної профілактики наркоманії у підлітковому середовищі, як необхідної умови виходу із загальної кризи. Діагностична функція соціального педагога у профілактиці наркотичної поведінки неповнолітніх, передбачає вивчення особистості підлітка, виявлення його ставлення до вживання наркотичних речовин та виявлення груп ризику, які потребують особливої уваги з боку соціального педагога. Результати діагностики стану наркоманії серед учнів підліткового віку, розглянуті у статті, дозволяють: виявити підлітків групи ризику щодо вживання наркотиків, з’ясувати основні недоліки та перспективи, специфіку сучасної практики антинаркотичної роботи в освітньому середовищі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпідліткова наркоманіяuk
dc.subjectгрупа ризикуuk
dc.subjectпрофілактикаuk
dc.subjectдіагностикаuk
dc.titleДіагностика схильності підлітків групи ризику до вживання наркотиківuk
dc.title.alternativeDiagnostics of inclination of at-risk adolescents to drug abuseuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.