Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/913
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Майборода, Ірина Омелянівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-11T07:50:46Z | - |
dc.date.available | 2015-02-11T07:50:46Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Майборода, І. О. Особливості сприйняття молодшими школярами творів мистецтва [Текст] / І. О. Майборода // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 129–132. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 132 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/913 | - |
dc.description | The author of the article has considered the characteristics of the perception by students 1-4 grades of works of art. The levels of perception and understanding of children of primary school age have been addressed. Keywords: art, especially the perception, younger students. | uk |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розкриттю особливостей сприймання учнями 1-4 класів творів мистецтва, охарактеризовано рівні їх сприймання і розуміння дітьми молодшого шкільного віку. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | твори мистецтва | uk |
dc.subject | особливості сприймання | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.title | Особливості сприйняття молодшими школярами творів мистецтва | uk |
dc.title.alternative | Specificity of works of art perception by juniour pupils | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ ТВОРІВ МИСТЕЦТВА.pdf | 411.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.