Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМайборода, Ірина Омелянівна-
dc.date.accessioned2015-02-11T07:50:46Z-
dc.date.available2015-02-11T07:50:46Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМайборода, І. О. Особливості сприйняття молодшими школярами творів мистецтва [Текст] / І. О. Майборода // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 129–132. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 132 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/913-
dc.descriptionThe author of the article has considered the characteristics of the perception by students 1-4 grades of works of art. The levels of perception and understanding of children of primary school age have been addressed. Keywords: art, especially the perception, younger students.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена розкриттю особливостей сприймання учнями 1-4 класів творів мистецтва, охарактеризовано рівні їх сприймання і розуміння дітьми молодшого шкільного віку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectтвори мистецтваuk
dc.subjectособливості сприйманняuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.titleОсобливості сприйняття молодшими школярами творів мистецтваuk
dc.title.alternativeSpecificity of works of art perception by juniour pupilsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2012 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 25

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ ТВОРІВ МИСТЕЦТВА.pdf411.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.