Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОгородник, Валерія Олегівна-
dc.contributor.authorВарцаба, Віра Іванівна-
dc.contributor.authorДюлай, Є.В.-
dc.date.accessioned2016-07-05T20:08:56Z-
dc.date.available2016-07-05T20:08:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОгородник В.О. Футуристичний маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності банку / Варцаба В.І., Огородник В.О., Дюлай Є.В. // Бизнес Информ. – Харьков: Издательский дом «ИНЖЭК» – 2014. – №7. – С. 379-383.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9217-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду футуристичного маркетингу як інструменту забезпечення конкурентоспроможності банку. Авторами розглядаються питання сутності та історії виникнення маркетингу. У роботі уточнено категоріальне наповнення дефініції «банківський маркетинг». Увагу зосереджено на футуристичному маркетингу як нестандартному інструменті боротьби за лояльність споживчої аудиторії. У результаті дослідження було виділено та охарактеризовано нові форми використання банківського маркетингу, а саме: використання Інтернет; застосування комп'ютерних ігор/кіно (product placement – розміщення торгової марки в кіно або в комп'ютерних іграх у рекламних цілях); сенсорний брендинг (сенсбрендінг – комплексний вплив на споживача через всі органи чуття); love marks – підхід (щирі відносини між банком і клієнтом). Авторами зроблено спробу довести, що ефективним інструментом забезпечення конкурентоспроможності банку є футуристичний маркетингuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбанк, маркетинг, банківський маркетинг, футуристичний маркетинг, конкурентоспроможністьuk
dc.titleФутуристичний маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності банкуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
business-inform-2014-7_0-pages-379_383 (2).pdf252.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.