Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9724
Назва: Стаття. Структура бар’єрів входу вітчизняних фірм в міжнародний бізнес.
Автори: Зеліч, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: Ключові слова: бар’єри входу, міжнародний бізнес, фактори виробництва, глобалізація, інтеграція, вітчизняний бізнес, міжнародні товарні ринки.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. Том 20. Випуск 3.
Бібліографічний опис: Структура бар’єрів входу вітчизняних фірм в міжнародний бізнес. Зеліч В.В.Вісник Одеського національного університету. Серія «Економіка».- 2015.-Том 20. - Випуск 3. - С. 14-19.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто бар’єри (перешкоди) входження вітчизняними підприємствами в міжнародний бізнес в умовах глобалізації та інтеграції в світове господарство. Обгрунтовано структурні чинники, такі як інституційні, зовнішньоекономічні, фіскальні, митні, особливості випуску продукції, витрат виробництва та технологій. Проаналізавано економічні механізми та тенденції, розглянуто комбінацію факторів виробництва яких потрібно дотримуватися вітчизняному бізнесу для успішної діяльності на міжнародній арені.
Опис: Ряд проблем, стоять на заваді розвитку вітчизняного бізнесу та його входу на міжнародні товарні ринки збуту, це питання є актуальною проблемою розвитку сучасної економічної системи. Зазначені питання відображені в Концепції Загальнодержавної програми розвитку конкуренції на 2013 – 2023 роки, схваленої Кабінетом Міністрів України у 2012 р., про це також свідчать дані міжнародних рейтингів Doing business and Global Competitiveness Report. Присутні прогалини у законодавчий сфері які потрібно заповнити досконалими методами стимулювання розвитку та ефективними стратегіями управління співпраці вітчизняного та міжнародних ринків. Де співвідношення факторів виробництва відіграює важливу роль входу відчизняних фірм на міжнародні ринки. Засоби та фактори виробницва потребуть дослідження та доповнення відповідно то тенденцій розвитку міжнародних ринків. У процесі стратегічного планування необхідним є всебічний аналіз всіх факторів невизначеності для одержання підприємством довгострокових конкурентих переваг на ринку.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9724
ISSN: 2304-0920
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 20 Випуск 3_2015.pdf6.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.