Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/983
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сідун, Лариса Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-13T09:12:25Z | - |
dc.date.available | 2015-02-13T09:12:25Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Сідун, Л. А. Ідеї полікультурної освіти в загальноосвітніх школах США [Текст] / Л. А. Сідун // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 175–177. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 177 (4 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/983 | - |
dc.description | In this article aspects of multicultural education have been discussed. American experience of multicultural education of the secondary pupils schools has been considered. Key words: the USA, multicultural education, the secondary schools’ pupils. | uk |
dc.description.abstract | В статті розглядаються деякі аспекти полікультурної освіти. Аналізується досвід забезпечення полікультурної освіти учнів в середніх школах США. Ключові слова : США, полікультурна освіта, учні середніх шкіл. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | США | uk |
dc.subject | полікультурна освіта | uk |
dc.subject | учні середніх шкіл | uk |
dc.title | Ідеї полікультурної освіти в загальноосвітніх школах США | uk |
dc.title.alternative | Ideas of polycultural education in the USA secondary pupils schools | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ІДЕЇ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ США.pdf | 384.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.