Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9910
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRoháčová, Tatiana-
dc.date.accessioned2016-08-23T11:18:57Z-
dc.date.available2016-08-23T11:18:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМіжнародний науковий вісник: збірник наукових статей за матеріалами XXVІI Міжнародної науково-практичної конференції, Ужгород – Будапешт, 26-29 листопада 2013 року /ред. кол. В.І.Смоланка (голова), І.В.Артьомов та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 8(27). – С. 231-236.uk
dc.identifier.issn2218-5348-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9910-
dc.descriptionВісник містить наукові статті, підготовлені на основі доповідей, проголошених та обговорених на XXVІI Міжнародній науково-практичній конференції «Перспективи розвитку європейського університету в контексті широкої інноваційної стратегії», проведеній ДВНЗ «Ужгородський національний університет» спільно з Міністерством освіти і науки України, Закарпатською обласною державною адміністрацією, Інститутом вищої освіти НАПН України, Національним університом державного управління (Угорщина), Академічним товариством ім.М.Балудянського (Словацька Республіка) 26-29 листопада 2013 року згідно з Планом проведення науково-методичних конференцій та науково-практичних семінарів з проблем вищої освіти і науки професорсько- викладацького складу в системі МОН України. Bulletin contains scientific articles prepared on the basis of reports declared and discussed at the XXVІI International Scientific and Practical Conference “Development Perspectives of European University within a Broad-Based Innovation Strategy” held by the State University “Uzhhorod National University” in cooperation with the Ministry of Education and Science of Ukraine, the Transcarpathian RegionalState Administration, Institute of Higher Education of National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, National University of Public Service (Hungary), Academic Society named by M. Baludyanskoho (Slovak Republic), dated November 26-29, 2013 according to the Plan of scientific and methodological conferences and scientific and practical seminars on issues of higher education and science of teaching staff in the system of the Ministry of Education and Science of Ukraineuk
dc.description.abstractPríspevok sa zaoberá príčinami vzniku, hlavnými znakmi a rôznymi pohľadmi na delenie reformného pedagogického hnutia a alternatívnych pedagogických smerov. Myšlienky reformného pedagogického hnutia, ktoré vznikli a boli realizované na začiatku dvadsiateho storočia, boli inšpiráciou pre učiteľov – reformátorov aj po druhej svetovej vojne, tvorili základ mnohých alternatívnych pedagogických koncepcií v šesťdesiatych a sedemdesiatych rokoch dvadsiateho storočia a čerpajú z nich aj súčasní reformátori zahraničných i domácich školských systémov.uk
dc.language.isoskuk
dc.publisherДВНЗ "УжНУ"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародний науковий вісник;8 (27)-
dc.subjectreformné pedagogické hnutie, tradičná škola, alternatívna škola, reforma školy, vzdelávania a výchovyuk
dc.titleREFORMNÉ PEDAGOGICKÉ HNUTIE A SÚČASNÁ MODERNÁ PEDAGOGIKAuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Міжнародний науковий вісник Випуск 8(27) 2014
Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37.pdf272.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.