Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСорока, Ольга Вікторівна-
dc.date.accessioned2015-02-13T10:24:58Z-
dc.date.available2015-02-13T10:24:58Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСорока, О. В. Компетентнісний підхід у підготовці вчителя початкової школи [Текст] / О. В. Сорока // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 191–194. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 193 (16 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/996-
dc.descriptionThe article deals with the problem of competence-based approach in the training of an elementary school teacher. Content analysis of the terms "competence", "competence", described professional competence of teachers of primary classes, are components of professional competence of teachers. Keywords: competence approach, expertise, competence, primary school teacher.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню проблеми компетентнісного підходу у підготовці вчителя початкової школи. Розкрито зміст понять «компетенція», «компетентність»; охарактеризовано професійну компетентність учителя початкових класів і представлено компоненти професійної компетентності педагога. Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентність, компетенція, учитель початкових класів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectучитель початкових класівuk
dc.titleКомпетентнісний підхід у підготовці вчителя початкової школиuk
dc.title.alternativeCompetency-based approach in the training of primary school teachersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.