Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12510
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмовженко, Т. С.-
dc.contributor.authorДенис, О. Б.-
dc.date.accessioned2017-03-17T10:11:00Z-
dc.date.available2017-03-17T10:11:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСмовженко, Т. С. Дослідження зарубіжного досвіду функціонування фінансового омбудсмена як механізму вирішення конфліктів між банківськими установами та клієнтами [Текст] / Т. С. Смовженко, О. Б. Денис // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 7 Ч. 1. – С. 121–125. – Бібліогр.: с. 124–125 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12510-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано зарубіжний досвід функціонування інституту фінансового омбудсмена як механізму вирішення конфліктів між банківськими установами та клієнтами. Висвітлено функції фінансового омбудсмена та моделі функціонування інституції. Визначено основні процедури роботи фінансового омбудсмена. Ключові слова: конфлікт, банки, клієнти банків, фінансовий омбудсмен, ринок банківських послуг.uk
dc.description.abstractThe foreign experience of financial institution of the ombudsman as a mechanism to resolve conflicts between banking institutions and customers is analyzed. The financial ombudsman’s function and the models of institutions are shown. The basic procedures of the financial ombudsman’s work are determined. Key words: conflict, banks, customers of banks, financial ombudsman, the market of banking services.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectконфліктuk
dc.subjectбанкиuk
dc.subjectклієнти банківuk
dc.subjectфінансовий омбудсменuk
dc.subjectринок банківських послугuk
dc.titleДослідження зарубіжного досвіду функціонування фінансового омбудсмена як механізму вирішення конфліктів між банківськими установами та клієнтамиuk
dc.title.alternativeThe research of foreign experience of financial ombudsman functioning, as a mechanism for resolving conflicts between banking institutions and customersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 1 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.