Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25362
Title: Розвиток роздрібної торгівлі в умовах динамічної природи змін
Other Titles: Развитие розничной торговли в условиях динамичной природы изменений
The development of retail in terms ot the dinamic changes
Authors: Проскуріна, Н. В.
Keywords: роздрібна торгівля, динамічні зміни, торговий маркетинг, оператор роздрібної торгівлі, стратегії роздрібної торгівлі, розничная торговля, динамические изменения, торговый маркетинг, оператор розничной торговли, стратегии розничной торговли, retail trade, dynamic changes, trade marketing, retailer, retail strategies
Issue Date: 2018
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Проскурніна, Н. В. Розвиток роздрібної торгівлі в умовах динамічної природи змін / Н. В. Проскурніна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22, №Ч.3. – С. 34–38.
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті проаналізовано підходи до визначення терміна «роздрібна торгівля». Надано авторське трак- тування цього терміна. Досліджено особливості роздрібної торгівлі. Розглянуто основні інституціональні теорії змін, що впливають на роздрібну торгівлю. Визначено роль маркетингу у діяльності операторів роздрібної торгівлі в умовах динамічних змін.
В cтатье проанализированы подходы к определению термина «розничная торговля». Предоставлена авторская трактовка термина. Исследованы особенности розничной торговки. Рассмотрены основные институциональ- ные теории изменений, влияющие на розничную торговлю. Определена роль маркетинга в деятельности операторов розничной торговли в условиях динамических изменений.
The article analyzes the approaches to the definition of the term “retail trade”. Author's interpretation of this term is given. The peculiarities of retail trade are investigated. Main institutional changes of the theory influencing retail trade are considered. The role of marketing in the activity of retail trade operators in the conditions of dynamic changes is determined.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25362
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 3 - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проскурніна Н. В..pdf274.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.