Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25362
Назва: | Розвиток роздрібної торгівлі в умовах динамічної природи змін |
Інші назви: | Развитие розничной торговли в условиях динамичной природы изменений The development of retail in terms ot the dinamic changes |
Автори: | Проскуріна, Н. В. |
Ключові слова: | роздрібна торгівля, динамічні зміни, торговий маркетинг, оператор роздрібної торгівлі, стратегії роздрібної торгівлі, розничная торговля, динамические изменения, торговый маркетинг, оператор розничной торговли, стратегии розничной торговли, retail trade, dynamic changes, trade marketing, retailer, retail strategies |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Проскурніна, Н. В. Розвиток роздрібної торгівлі в умовах динамічної природи змін / Н. В. Проскурніна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22, №Ч.3. – С. 34–38. |
Серія/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано підходи до визначення терміна «роздрібна торгівля». Надано авторське трак-
тування цього терміна. Досліджено особливості роздрібної торгівлі. Розглянуто основні інституціональні теорії змін,
що впливають на роздрібну торгівлю. Визначено роль маркетингу у діяльності операторів роздрібної торгівлі в умовах
динамічних змін. В cтатье проанализированы подходы к определению термина «розничная торговля». Предоставлена авторская трактовка термина. Исследованы особенности розничной торговки. Рассмотрены основные институциональ- ные теории изменений, влияющие на розничную торговлю. Определена роль маркетинга в деятельности операторов розничной торговли в условиях динамических изменений. The article analyzes the approaches to the definition of the term “retail trade”. Author's interpretation of this term is given. The peculiarities of retail trade are investigated. Main institutional changes of the theory influencing retail trade are considered. The role of marketing in the activity of retail trade operators in the conditions of dynamic changes is determined. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25362 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 3 - 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проскурніна Н. В..pdf | 274.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.