Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25362
Название: Розвиток роздрібної торгівлі в умовах динамічної природи змін
Другие названия: Развитие розничной торговли в условиях динамичной природы изменений
The development of retail in terms ot the dinamic changes
Авторы: Проскуріна, Н. В.
Ключевые слова: роздрібна торгівля, динамічні зміни, торговий маркетинг, оператор роздрібної торгівлі, стратегії роздрібної торгівлі, розничная торговля, динамические изменения, торговый маркетинг, оператор розничной торговли, стратегии розничной торговли, retail trade, dynamic changes, trade marketing, retailer, retail strategies
Дата публикации: 2018
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Проскурніна, Н. В. Розвиток роздрібної торгівлі в умовах динамічної природи змін / Н. В. Проскурніна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22, №Ч.3. – С. 34–38.
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано підходи до визначення терміна «роздрібна торгівля». Надано авторське трак- тування цього терміна. Досліджено особливості роздрібної торгівлі. Розглянуто основні інституціональні теорії змін, що впливають на роздрібну торгівлю. Визначено роль маркетингу у діяльності операторів роздрібної торгівлі в умовах динамічних змін.
В cтатье проанализированы подходы к определению термина «розничная торговля». Предоставлена авторская трактовка термина. Исследованы особенности розничной торговки. Рассмотрены основные институциональ- ные теории изменений, влияющие на розничную торговлю. Определена роль маркетинга в деятельности операторов розничной торговли в условиях динамических изменений.
The article analyzes the approaches to the definition of the term “retail trade”. Author's interpretation of this term is given. The peculiarities of retail trade are investigated. Main institutional changes of the theory influencing retail trade are considered. The role of marketing in the activity of retail trade operators in the conditions of dynamic changes is determined.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25362
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 3 - 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проскурніна Н. В..pdf274.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.