Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25362
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПроскуріна, Н. В.-
dc.date.accessioned2019-09-06T09:33:37Z-
dc.date.available2019-09-06T09:33:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПроскурніна, Н. В. Розвиток роздрібної торгівлі в умовах динамічної природи змін / Н. В. Проскурніна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22, №Ч.3. – С. 34–38.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25362-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано підходи до визначення терміна «роздрібна торгівля». Надано авторське трак- тування цього терміна. Досліджено особливості роздрібної торгівлі. Розглянуто основні інституціональні теорії змін, що впливають на роздрібну торгівлю. Визначено роль маркетингу у діяльності операторів роздрібної торгівлі в умовах динамічних змін.uk
dc.description.abstractВ cтатье проанализированы подходы к определению термина «розничная торговля». Предоставлена авторская трактовка термина. Исследованы особенности розничной торговки. Рассмотрены основные институциональ- ные теории изменений, влияющие на розничную торговлю. Определена роль маркетинга в деятельности операторов розничной торговли в условиях динамических изменений.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the approaches to the definition of the term “retail trade”. Author's interpretation of this term is given. The peculiarities of retail trade are investigated. Main institutional changes of the theory influencing retail trade are considered. The role of marketing in the activity of retail trade operators in the conditions of dynamic changes is determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectроздрібна торгівляuk
dc.subjectдинамічні зміниuk
dc.subjectторговий маркетингuk
dc.subjectоператор роздрібної торгівліuk
dc.subjectстратегії роздрібної торгівліuk
dc.subjectрозничная торговляuk
dc.subjectдинамические измененияuk
dc.subjectторговый маркетингuk
dc.subjectоператор розничной торговлиuk
dc.subjectстратегии розничной торговлиuk
dc.subjectretail tradeuk
dc.subjectdynamic changesuk
dc.subjecttrade marketinguk
dc.subjectretaileruk
dc.subjectretail strategiesuk
dc.titleРозвиток роздрібної торгівлі в умовах динамічної природи змінuk
dc.title.alternativeРазвитие розничной торговли в условиях динамичной природы измененийuk
dc.title.alternativeThe development of retail in terms ot the dinamic changesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2018 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22. Частина 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проскурніна Н. В..pdf274.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.