Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26798
Title: Навчальні завдання: розв'язувати чи складати?
Authors: Староста, Володимир Іванович
Keywords: навчальні завдання, структурно-логічна схема складання завдань, учебные задания, структурно-логическая схема составление задач, educational tasks, structural–logic scheme of task putting
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Староста, В. Навчальні завдання: розв'язувати чи складати? [Текст] / В. Староста // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 18-19. – С.105-109.
Abstract: Проаналізовано навчальні завдання як компонент у структурі пізнавальної діяльності. Узагальнено основні етапи розв’язування навчальних завдань (на прикладі хімічних завдань) та розроблено структурно-логічну схему процесу їх складання.
Проанализированы учебные задания как компонент в структуре познавательной деятельности. Обобщенно основные этапы решения учебных задач (на примере химических задач) и разработана структурно-логическая схема процесса их составления.
The author of the article has analysed the educational tasks as a component in the structure of cognitive activity. The basic steps for solving educational tasks (e.g., chemical tasks) have been generalized and structural–logical scheme of the process of their development has been provided.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26798
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010
Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ РОЗВЯЗУВАТИ ЧИ СКЛАДАТИ.pdf156.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.