Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26798
Назва: Навчальні завдання: розв'язувати чи складати?
Автори: Староста, Володимир Іванович
Ключові слова: навчальні завдання, структурно-логічна схема складання завдань, учебные задания, структурно-логическая схема составление задач, educational tasks, structural–logic scheme of task putting
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Староста, В. Навчальні завдання: розв'язувати чи складати? [Текст] / В. Староста // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 18-19. – С.105-109.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано навчальні завдання як компонент у структурі пізнавальної діяльності. Узагальнено основні етапи розв’язування навчальних завдань (на прикладі хімічних завдань) та розроблено структурно-логічну схему процесу їх складання.
Проанализированы учебные задания как компонент в структуре познавательной деятельности. Обобщенно основные этапы решения учебных задач (на примере химических задач) и разработана структурно-логическая схема процесса их составления.
The author of the article has analysed the educational tasks as a component in the structure of cognitive activity. The basic steps for solving educational tasks (e.g., chemical tasks) have been generalized and structural–logical scheme of the process of their development has been provided.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26798
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010
Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ РОЗВЯЗУВАТИ ЧИ СКЛАДАТИ.pdf156.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.