Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26798
Название: Навчальні завдання: розв'язувати чи складати?
Авторы: Староста, Володимир Іванович
Ключевые слова: навчальні завдання, структурно-логічна схема складання завдань, учебные задания, структурно-логическая схема составление задач, educational tasks, structural–logic scheme of task putting
Дата публикации: 2010
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Староста, В. Навчальні завдання: розв'язувати чи складати? [Текст] / В. Староста // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 18-19. – С.105-109.
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано навчальні завдання як компонент у структурі пізнавальної діяльності. Узагальнено основні етапи розв’язування навчальних завдань (на прикладі хімічних завдань) та розроблено структурно-логічну схему процесу їх складання.
Проанализированы учебные задания как компонент в структуре познавательной деятельности. Обобщенно основные этапы решения учебных задач (на примере химических задач) и разработана структурно-логическая схема процесса их составления.
The author of the article has analysed the educational tasks as a component in the structure of cognitive activity. The basic steps for solving educational tasks (e.g., chemical tasks) have been generalized and structural–logical scheme of the process of their development has been provided.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26798
Располагается в коллекциях:2010 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 18-19
Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
НАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ РОЗВЯЗУВАТИ ЧИ СКЛАДАТИ.pdf156.41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.