Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4568
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯнковська, Г.В.-
dc.date.accessioned2015-11-09T09:51:09Z-
dc.date.available2015-11-09T09:51:09Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЯнковська, Г. В. Трансформація системи управління інтегрованих маркетингових комунікацій [Текст] / Г. В. Янковська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ, 2011. – Спецвип. 33. Ч.1. – С. 223–226. – Бібліогр.: с. 226 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4568-
dc.descriptionIn the article the management of integrated marketing communications "Ukrainian Radio Systems (URS, TM" Beeline "), which works in the Ukrainian telecommunications market. Based on the analysis, the need for improvement of marketing communications in the enterprise, the main principles on which should be effectively integrating marketing communications companies in the telecommunications market activity. Key words: integrated marketing communication, communication channels, information, telecommunications, management system, the target audience.uk
dc.description.abstractВ статті розглянуто системи управління інтегрованих маркетингових комунікацій ЗАТ «Українські радіосистеми» (УРС, ТМ "Beeline"), яке працює на українському ринку телекомунікацій. На основі проведеного аналізу визначено необхідність удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві, викладено основні принципи, на основі яких повинна здійснюватись інтеграція маркетингових комунікацій у ринкову діяльність підприємств телекомунікації. Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, канали комунікації, інформаційне забезпечення, телекомунікації, система управління, цільова аудиторія.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk
dc.subjectканали комунікаціїuk
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk
dc.subjectтелекомунікаціїuk
dc.subjectсистема управлінняuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.titleТрансформація системи управління інтегрованих маркетингових комунікаційuk
dc.title.alternativeTransforming the system of management of integrated marketing communicationsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 1 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТРАНСФОРМАЦІЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІНТЕГРОВАНИХ.pdf366.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.