Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4568
Назва: Трансформація системи управління інтегрованих маркетингових комунікацій
Інші назви: Transforming the system of management of integrated marketing communications
Автори: Янковська, Г.В.
Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, канали комунікації, інформаційне забезпечення, телекомунікації, система управління, цільова аудиторія
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ
Бібліографічний опис: Янковська, Г. В. Трансформація системи управління інтегрованих маркетингових комунікацій [Текст] / Г. В. Янковська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ, 2011. – Спецвип. 33. Ч.1. – С. 223–226. – Бібліогр.: с. 226 (5 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто системи управління інтегрованих маркетингових комунікацій ЗАТ «Українські радіосистеми» (УРС, ТМ "Beeline"), яке працює на українському ринку телекомунікацій. На основі проведеного аналізу визначено необхідність удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві, викладено основні принципи, на основі яких повинна здійснюватись інтеграція маркетингових комунікацій у ринкову діяльність підприємств телекомунікації. Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, канали комунікації, інформаційне забезпечення, телекомунікації, система управління, цільова аудиторія.
Опис: In the article the management of integrated marketing communications "Ukrainian Radio Systems (URS, TM" Beeline "), which works in the Ukrainian telecommunications market. Based on the analysis, the need for improvement of marketing communications in the enterprise, the main principles on which should be effectively integrating marketing communications companies in the telecommunications market activity. Key words: integrated marketing communication, communication channels, information, telecommunications, management system, the target audience.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4568
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 1 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТРАНСФОРМАЦІЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІНТЕГРОВАНИХ.pdf366.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.