Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4568
Название: Трансформація системи управління інтегрованих маркетингових комунікацій
Другие названия: Transforming the system of management of integrated marketing communications
Авторы: Янковська, Г.В.
Ключевые слова: інтегровані маркетингові комунікації, канали комунікації, інформаційне забезпечення, телекомунікації, система управління, цільова аудиторія
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ
Библиографическое описание: Янковська, Г. В. Трансформація системи управління інтегрованих маркетингових комунікацій [Текст] / Г. В. Янковська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ, 2011. – Спецвип. 33. Ч.1. – С. 223–226. – Бібліогр.: с. 226 (5 назв).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто системи управління інтегрованих маркетингових комунікацій ЗАТ «Українські радіосистеми» (УРС, ТМ "Beeline"), яке працює на українському ринку телекомунікацій. На основі проведеного аналізу визначено необхідність удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві, викладено основні принципи, на основі яких повинна здійснюватись інтеграція маркетингових комунікацій у ринкову діяльність підприємств телекомунікації. Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, канали комунікації, інформаційне забезпечення, телекомунікації, система управління, цільова аудиторія.
Описание: In the article the management of integrated marketing communications "Ukrainian Radio Systems (URS, TM" Beeline "), which works in the Ukrainian telecommunications market. Based on the analysis, the need for improvement of marketing communications in the enterprise, the main principles on which should be effectively integrating marketing communications companies in the telecommunications market activity. Key words: integrated marketing communication, communication channels, information, telecommunications, management system, the target audience.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4568
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 1 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТРАНСФОРМАЦІЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІНТЕГРОВАНИХ.pdf366.38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.