Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/462
Title: Обгрунтування змісту літературного краєзнавства для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів Закарпаття
Other Titles: Grounding the content of the literary local studies for the 5 grades of secondary schools of Transcarpathia
Authors: Марфинець, Надія Василівна
Keywords: літературне краєзнавство, змістовий блок регіонального компонента, авторська програма з літератури рідного краю
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Марфинець, Н. В. Обгрунтування змісту літературного краєзнавства для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів Закарпаття [Текст] / Н. В. Марфинець. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 92–95. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 94–95 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті відповідно до розробленої концепції обґрунтовано структуру літературного краєзнавства, конкретизовано ком-поненти. Відображено основні принципи формування змістово-го блоку регіонального компонента. Доведено, що літератур-но-краєзнавчий зміст ґрунтується на аксіологічних засадах. По-дано авторську програму з літератури рідного краю для учнів 5 класу. Акцентовано увагу на питанні створення комплексу методичного забезпечення уроків літератури рідного краю для загальноосвітніх шкіл Закарпаття. Ключові слова: літературне краєзнавство, змістовий блок регіонального компонента, авторська програма з літератури рідного краю.
Description: The author of the article according to the developed concepts has grounded the structure of literary ethnography, has specifi ed its components. The basic principles of the semantic component of the regional block have been diclosed.It has been proved that the literary content and local history is based on axiological basis. The author programme from the literary local studies for the students of 5 th grade has been provided. Much attention has been focused on the issues of creation of complex methodological provision for the lessons. Key words: literary studies, semantic block, regional component, author programme on the literature of native land.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/462
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.