Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/462
Название: Обгрунтування змісту літературного краєзнавства для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів Закарпаття
Другие названия: Grounding the content of the literary local studies for the 5 grades of secondary schools of Transcarpathia
Авторы: Марфинець, Надія Василівна
Ключевые слова: літературне краєзнавство, змістовий блок регіонального компонента, авторська програма з літератури рідного краю
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Марфинець, Н. В. Обгрунтування змісту літературного краєзнавства для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів Закарпаття [Текст] / Н. В. Марфинець. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 92–95. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 94–95 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті відповідно до розробленої концепції обґрунтовано структуру літературного краєзнавства, конкретизовано ком-поненти. Відображено основні принципи формування змістово-го блоку регіонального компонента. Доведено, що літератур-но-краєзнавчий зміст ґрунтується на аксіологічних засадах. По-дано авторську програму з літератури рідного краю для учнів 5 класу. Акцентовано увагу на питанні створення комплексу методичного забезпечення уроків літератури рідного краю для загальноосвітніх шкіл Закарпаття. Ключові слова: літературне краєзнавство, змістовий блок регіонального компонента, авторська програма з літератури рідного краю.
Описание: The author of the article according to the developed concepts has grounded the structure of literary ethnography, has specifi ed its components. The basic principles of the semantic component of the regional block have been diclosed.It has been proved that the literary content and local history is based on axiological basis. The author programme from the literary local studies for the students of 5 th grade has been provided. Much attention has been focused on the issues of creation of complex methodological provision for the lessons. Key words: literary studies, semantic block, regional component, author programme on the literature of native land.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/462
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.