Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/462
Назва: Обгрунтування змісту літературного краєзнавства для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів Закарпаття
Інші назви: Grounding the content of the literary local studies for the 5 grades of secondary schools of Transcarpathia
Автори: Марфинець, Надія Василівна
Ключові слова: літературне краєзнавство, змістовий блок регіонального компонента, авторська програма з літератури рідного краю
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Марфинець, Н. В. Обгрунтування змісту літературного краєзнавства для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів Закарпаття [Текст] / Н. В. Марфинець. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 92–95. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 94–95 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті відповідно до розробленої концепції обґрунтовано структуру літературного краєзнавства, конкретизовано ком-поненти. Відображено основні принципи формування змістово-го блоку регіонального компонента. Доведено, що літератур-но-краєзнавчий зміст ґрунтується на аксіологічних засадах. По-дано авторську програму з літератури рідного краю для учнів 5 класу. Акцентовано увагу на питанні створення комплексу методичного забезпечення уроків літератури рідного краю для загальноосвітніх шкіл Закарпаття. Ключові слова: літературне краєзнавство, змістовий блок регіонального компонента, авторська програма з літератури рідного краю.
Опис: The author of the article according to the developed concepts has grounded the structure of literary ethnography, has specifi ed its components. The basic principles of the semantic component of the regional block have been diclosed.It has been proved that the literary content and local history is based on axiological basis. The author programme from the literary local studies for the students of 5 th grade has been provided. Much attention has been focused on the issues of creation of complex methodological provision for the lessons. Key words: literary studies, semantic block, regional component, author programme on the literature of native land.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/462
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.