Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52297
Title: Сучасний маркетинговий підхід до комплексного використання лісових ресурсів
Authors: Бойко, Микола Миколайович
Бойко, Ярослав Миколайович
Keywords: лісове господарство, маркетинг, використання, єдиний господар лісів, фінансування, регіон, механізм, фактори, чинники
Issue Date: 2009
Publisher: УжНУ "Говерла"
Citation: Бойко, М. М. Сучасний маркетинговий підхід до комплексного використання лісових ресурсів / М. М. Бойко, Я. М. Бойко // Науковий вісник Ужгородського університету: Серія: Економіка / ред. кол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. 28 Ч.1. – С. 29–36. – Бібліогр.: с. 36 (6 назв).
Abstract: У статті для комплексного використання лісових ресурсів в лісовому господарстві на сучасному етапі господарювання, запропоновано створити маркетингову структуру у складі лісокомплекснuх підприємств. Виділено основні проблемні моменти, які необхідно вирішити. Запропоновано перспективну структуру управління виробництвом, яка буде найбільш адаптована до ринкових економічних відносин.
Description: https://drive.google.com/file/d/1aTPSwsZ5n_Cn6CgqINm8oLU3pFYTfGkJ/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52297
ISBN: 0869-0782
Appears in Collections:Економіка. Спецвипуск - 28. Частина 1 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тит. Ек. Спецвип. 28.Ч.І. 2009.pdf195.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.