Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52297
Назва: Сучасний маркетинговий підхід до комплексного використання лісових ресурсів
Автори: Бойко, Микола Миколайович
Бойко, Ярослав Миколайович
Ключові слова: лісове господарство, маркетинг, використання, єдиний господар лісів, фінансування, регіон, механізм, фактори, чинники
Дата публікації: 2009
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Бойко, М. М. Сучасний маркетинговий підхід до комплексного використання лісових ресурсів / М. М. Бойко, Я. М. Бойко // Науковий вісник Ужгородського університету: Серія: Економіка / ред. кол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. 28 Ч.1. – С. 29–36. – Бібліогр.: с. 36 (6 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті для комплексного використання лісових ресурсів в лісовому господарстві на сучасному етапі господарювання, запропоновано створити маркетингову структуру у складі лісокомплекснuх підприємств. Виділено основні проблемні моменти, які необхідно вирішити. Запропоновано перспективну структуру управління виробництвом, яка буде найбільш адаптована до ринкових економічних відносин.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1aTPSwsZ5n_Cn6CgqINm8oLU3pFYTfGkJ/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52297
ISBN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Економіка. Спецвипуск - 28. Частина 1 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тит. Ек. Спецвип. 28.Ч.І. 2009.pdf195.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.