Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52297
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойко, Микола Миколайович-
dc.contributor.authorБойко, Ярослав Миколайович-
dc.date.accessioned2023-06-21T11:57:12Z-
dc.date.available2023-06-21T11:57:12Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБойко, М. М. Сучасний маркетинговий підхід до комплексного використання лісових ресурсів / М. М. Бойко, Я. М. Бойко // Науковий вісник Ужгородського університету: Серія: Економіка / ред. кол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. 28 Ч.1. – С. 29–36. – Бібліогр.: с. 36 (6 назв).uk
dc.identifier.isbn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52297-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1aTPSwsZ5n_Cn6CgqINm8oLU3pFYTfGkJ/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ статті для комплексного використання лісових ресурсів в лісовому господарстві на сучасному етапі господарювання, запропоновано створити маркетингову структуру у складі лісокомплекснuх підприємств. Виділено основні проблемні моменти, які необхідно вирішити. Запропоновано перспективну структуру управління виробництвом, яка буде найбільш адаптована до ринкових економічних відносин.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectлісове господарствоuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectвикористанняuk
dc.subjectєдиний господар лісівuk
dc.subjectфінансуванняuk
dc.subjectрегіонuk
dc.subjectмеханізмuk
dc.subjectфакториuk
dc.subjectчинникиuk
dc.titleСучасний маркетинговий підхід до комплексного використання лісових ресурсівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Економіка. Спецвипуск - 28. Частина 1 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тит. Ек. Спецвип. 28.Ч.І. 2009.pdf195.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.