Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52297
Название: Сучасний маркетинговий підхід до комплексного використання лісових ресурсів
Авторы: Бойко, Микола Миколайович
Бойко, Ярослав Миколайович
Ключевые слова: лісове господарство, маркетинг, використання, єдиний господар лісів, фінансування, регіон, механізм, фактори, чинники
Дата публикации: 2009
Издательство: УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Бойко, М. М. Сучасний маркетинговий підхід до комплексного використання лісових ресурсів / М. М. Бойко, Я. М. Бойко // Науковий вісник Ужгородського університету: Серія: Економіка / ред. кол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. 28 Ч.1. – С. 29–36. – Бібліогр.: с. 36 (6 назв).
Краткий осмотр (реферат): У статті для комплексного використання лісових ресурсів в лісовому господарстві на сучасному етапі господарювання, запропоновано створити маркетингову структуру у складі лісокомплекснuх підприємств. Виділено основні проблемні моменти, які необхідно вирішити. Запропоновано перспективну структуру управління виробництвом, яка буде найбільш адаптована до ринкових економічних відносин.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1aTPSwsZ5n_Cn6CgqINm8oLU3pFYTfGkJ/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52297
ISBN: 0869-0782
Располагается в коллекциях:Економіка. Спецвипуск - 28. Частина 1 - 2009

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тит. Ек. Спецвип. 28.Ч.І. 2009.pdf195.36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.