Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53284
Title: Застосування досліджень ринку до ухвалення рішень про маркетингові комунікації
Authors: Борзенков, Сергій Валерійович
Keywords: дослідження, ринок, маркетингові комунікаціі, тестування, ефективність
Issue Date: 2007
Publisher: УжНУ "Говерла"
Citation: Борзенков, С. В. Застосування досліджень ринку до ухвалення рішень про маркетингові комунікації / С. В. Борзенков // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, С.С. Слава та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 24. – С.137-142. – Бібліогр.: с. 142 (6 назв).
Abstract: У статті розглядається необхідність застосування досліджень ринку у практиці прийняття рішення про побудування стратегії маркетингових комунікацій, розробку індивідуальної реклами фірми і загальної рекламної кампанії
Description: https://drive.google.com/file/d/1pGeXaI8XTynB7YNG6OL90uax6Q7I4cha/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53284
ISSN: 0869-0782
Appears in Collections:Економіка. Випуск 24 - 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ек. Вип. 24. 2007. тит..pdf240.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.