Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53284
Назва: Застосування досліджень ринку до ухвалення рішень про маркетингові комунікації
Автори: Борзенков, Сергій Валерійович
Ключові слова: дослідження, ринок, маркетингові комунікаціі, тестування, ефективність
Дата публікації: 2007
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Борзенков, С. В. Застосування досліджень ринку до ухвалення рішень про маркетингові комунікації / С. В. Борзенков // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, С.С. Слава та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 24. – С.137-142. – Бібліогр.: с. 142 (6 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається необхідність застосування досліджень ринку у практиці прийняття рішення про побудування стратегії маркетингових комунікацій, розробку індивідуальної реклами фірми і загальної рекламної кампанії
Опис: https://drive.google.com/file/d/1pGeXaI8XTynB7YNG6OL90uax6Q7I4cha/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53284
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ек. Вип. 24. 2007. тит..pdf240.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.