Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53284
Название: Застосування досліджень ринку до ухвалення рішень про маркетингові комунікації
Авторы: Борзенков, Сергій Валерійович
Ключевые слова: дослідження, ринок, маркетингові комунікаціі, тестування, ефективність
Дата публикации: 2007
Издательство: УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Борзенков, С. В. Застосування досліджень ринку до ухвалення рішень про маркетингові комунікації / С. В. Борзенков // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, С.С. Слава та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 24. – С.137-142. – Бібліогр.: с. 142 (6 назв).
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається необхідність застосування досліджень ринку у практиці прийняття рішення про побудування стратегії маркетингових комунікацій, розробку індивідуальної реклами фірми і загальної рекламної кампанії
Описание: https://drive.google.com/file/d/1pGeXaI8XTynB7YNG6OL90uax6Q7I4cha/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53284
ISSN: 0869-0782
Располагается в коллекциях:2007 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 24

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ек. Вип. 24. 2007. тит..pdf240.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.