Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорзенков, Сергій Валерійович-
dc.date.accessioned2023-08-17T10:11:33Z-
dc.date.available2023-08-17T10:11:33Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБорзенков, С. В. Застосування досліджень ринку до ухвалення рішень про маркетингові комунікації / С. В. Борзенков // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, С.С. Слава та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 24. – С.137-142. – Бібліогр.: с. 142 (6 назв).uk
dc.identifier.issn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53284-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1pGeXaI8XTynB7YNG6OL90uax6Q7I4cha/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ статті розглядається необхідність застосування досліджень ринку у практиці прийняття рішення про побудування стратегії маркетингових комунікацій, розробку індивідуальної реклами фірми і загальної рекламної кампаніїuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectмаркетингові комунікацііuk
dc.subjectтестуванняuk
dc.subjectефективністьuk
dc.titleЗастосування досліджень ринку до ухвалення рішень про маркетингові комунікаціїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2007 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ек. Вип. 24. 2007. тит..pdf240.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.