Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54870
Title: Вплив маркетингової політики на післяприватизаційну діяльність підприємств
Authors: Чувакін, Ю. О.
Issue Date: 2000
Publisher: УжДУ
Citation: Чувакін, Ю. О. Вплив маркетингової політики на післяприватизаційну діяльність підприємств / Ю. О. Чувакін // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В. П. Мікловда. – Ужгород : УжДУ, 2000. – Вип. 6. – С. 147–150. – Бібліогр.: с. 150 (2 назви).
Abstract: Приватизация в Украине - лишь первый шаг к повышению эффективности деятельности предприятия. В статье рассматривается влияние маркетинговой политике как важнейший фактор повышения этой эффективности.
Description: https://drive.google.com/file/d/1ngVrW2YZB8yPtYr79DB8Ba_VIg8aqJ8u/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54870
ISSN: 0869-0782
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 6 - 2000

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Ек. Вип.6. 2000.pdf338.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.