Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54870
Назва: Вплив маркетингової політики на післяприватизаційну діяльність підприємств
Автори: Чувакін, Ю. О.
Дата публікації: 2000
Видавництво: УжДУ
Бібліографічний опис: Чувакін, Ю. О. Вплив маркетингової політики на післяприватизаційну діяльність підприємств / Ю. О. Чувакін // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В. П. Мікловда. – Ужгород : УжДУ, 2000. – Вип. 6. – С. 147–150. – Бібліогр.: с. 150 (2 назви).
Короткий огляд (реферат): Приватизация в Украине - лишь первый шаг к повышению эффективности деятельности предприятия. В статье рассматривается влияние маркетинговой политике как важнейший фактор повышения этой эффективности.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1ngVrW2YZB8yPtYr79DB8Ba_VIg8aqJ8u/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/54870
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:2000 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Ек. Вип.6. 2000.pdf338.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.