Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58097
Title: Забезпечення конкурентоспроможності туристичного продукту Закарпаття в контексті транскордонного співробітництва
Authors: Ревть, Ю. І.
Keywords: конкурентоспроможність, туристичний продукт, транскордонне співробітництво, маркетинг, SWОТ-аналіз
Issue Date: 2007
Publisher: УжНУ
Citation: Ревть, Ю. І. Забезпечення конкурентоспроможності туристичного продукту Закарпаття в контексті транскордонного співробітництва/ Ю. І. ревть// Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка./ редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 92-95. – Бібліогр.: с.95 (5 назв).
Abstract: Мета дослідження - виявити можливості формування конкурентоспроможного туристичного продукту на прикладі Закарпатської області в умовах транскордонного співробітництва з країнами членами ЄС.
Description: https://drive.google.com/file/d/1OyGXrA0L01DEKvDtIgPmHeRYcqmb3YCh/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58097
Appears in Collections:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.