Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58097
Название: Забезпечення конкурентоспроможності туристичного продукту Закарпаття в контексті транскордонного співробітництва
Авторы: Ревть, Ю. І.
Ключевые слова: конкурентоспроможність, туристичний продукт, транскордонне співробітництво, маркетинг, SWОТ-аналіз
Дата публикации: 2007
Издательство: УжНУ
Библиографическое описание: Ревть, Ю. І. Забезпечення конкурентоспроможності туристичного продукту Закарпаття в контексті транскордонного співробітництва/ Ю. І. ревть// Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка./ редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 92-95. – Бібліогр.: с.95 (5 назв).
Краткий осмотр (реферат): Мета дослідження - виявити можливості формування конкурентоспроможного туристичного продукту на прикладі Закарпатської області в умовах транскордонного співробітництва з країнами членами ЄС.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1OyGXrA0L01DEKvDtIgPmHeRYcqmb3YCh/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58097
Располагается в коллекциях:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.